کاهش هزینه تلفن
اولین مورد کاهش هزینه زیاد در سطح شرکت خواهد بود. عموما شرکتها با استفاده از این تکنولوژی میتوانند به راحتی در مصرف هزینههای شرکت خود صرفه جویی کنند.
عدم نیاز به کابل کشی
در سیستم معمولی تلفن ها در شرکت ها نیاز به کابل کشی شبکه، وجود خط تلفن و پیاده سازی آن همواره یکی از مشکلات شرکتهای بزرگ بوده است. ولی در حال حاضر با راه اندازی سامانه ویپ نیازی به سیم کشی اختصاصی نخواهد بود.
عدم وابستگی به محیط
وجود سیم کشی در محیط باعث وابستگی به محیط میشود و این مورد میتواند باعث محدودیت شود. ولی در این تکنولوژی به دلیل آن که نیازی به سیم کشی اضافه ندارید در هنگام جابه جا شدن شرکت هزینهای برای راه اندازی مجدد سیستم ویپ نخواهید داشت.
کیفیت بالای تماس ویپ
به دلیل آن که تماسهای با ویپ در بستر اینترنت برقرار میشوند و دادهها به صورت دیجیتال در حال انتقال است، این سامانه نسبت به دیگر روشهای برقراری تماس بسیار با کیفیتتر ظاهر شده است.
استفاده آسان از تلفن ویپ
برخلاف باور عموم استفاده از این سامانه برای تمام افراد بسیار راحت و آسان است و دقیقا مانند روش استفاده از تلفن معمولی می باشد
سرویس ویپ را می توان در هر جایی که نیاز باشد پیاده کرد به شرط آنکه در آن مکان دسترسی به شبکه داده وجود داشته باشد. در این بین، سازمان ها و شرکت هایی وجود دارند که به دلیل داشتن مشتریان و پرسنل زیاد نیازمند برقراری تماس های تلفنی زیاد و در نتیجه استفاده از فناوری ویپ در شرکت خود هستند. به نمونه های زیر توجه کنید:
کسب و کارهای مدرن و جدید عموما به خدمات نوین و ارزان قیمت نیاز دارند، زیرا یکی از راههای پیشرفت هر کسب و کاری را میتوان استفاده از خدمات نوین در نظر گرفت. خدمات ویپ به دلیل سادگی دسترسی و همچنین قیمت تمام شده مناسب یکی از بهترین و عالیترین خدماتی است که شرکتهای مختلف میتوانند از آن استفاده کنند.
کلا میتوان گفت کسب و کارهای زیر به خدمات ویپ نیاز دارند.
شرکتها و کسب و کارهای کوچکی که نیاز به صرفه جویی در هزینهها دارند.
شرکتهای متوسطی که دسترسی سریع و آسان و همیشه پاسخگو بودن برایشان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
شرکتهایی که به دنبال هدف گسترش خدمات الکترونیکی خود هستند.
و...
• دسترسی آسان و راحت
• عدم نیاز به شماره جدید برای شعب جدید
• کاهش هزینهها به میزان قابل توجه
• عدم نیاز به کابل کشی جدید
• برقراری تماس بدون محدودیت
• بالا رفتن کیفیت تماسهای برقراری
• و…
• ارائه خدمات درجه یک
• قیمت مناسب و رقابتی
• پشتیبانی ۲۴ ساعته
• ارائه خدمات در تمامی شهرهای ایران
• برخورداری از نیروی فنی و حرفهای
• کاهش هزینههای برقراری تماس بین شهری
• امکان راه اندازی تلفن گویا
• کیفت عالی خدمات
• سابقه کاری مفید و حرفهای
• امکان درست کردن صف ورودی تماسهای از دست رفته
• امکان جا به جایی شماره خط با کمترین هزینه
• قابلیت راه اندازی سیستم دورکاری
• امکان برقراری تماس صوتی و تصویری
• قابلیت ضبط صدای مخاطبان
• قابلیت انتقال تماس روی موبایل
• تعریف کردن نامحدود شماره داخلی
• ارائه صدا با کیفیت عالی
• قابلیت شنود مکالمات
• ارتباط بین شعب به صورت نا محدود
• قابلیت استفاده از سیستمهای مدیریت مشتری
• توسعه پذیری آسان سیستم تلفنی
• امکان تعریف لیست سیاه