داده پردازان

دانش، اطلاعات و رسانه بزرگترین دارایی های یک کسب و کار مدرن هستند. (داده پردازان)

وظیفه ما کمک به شما برای

خلق ارزش است!

گنجینه ای به قدمت دو دهه از تجربیات کمک به کسب و کار های مختلف برای رشد و توسعه در اینجا به رایگان در اختیارتان قرار گرفته است و به دو دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

دلیل اول

اطلاعات بزرگترین دارایی کسب و کار ها در سال ۱۴۰۲ به شمار می رود اما مهم تر از آن دلیل دوم است.

دلیل دوم

داشتن اطلاعات مهم نیست! نحوه استفاده از آن برای رسیدن به موفقیت مالی در کسب و کار است که آن را حائز اهمیت می کند.

به داده کست خوش آمدید!

بخش اخبار و مقالات داده مجموعه پردازان

برنامه نویسی

آموزش تنظیمات پرینت در مرورگر موزیلا

چاپ صفحات وب از طریق مرورگر موزیلا و به صورت آنلاین، اغلب اوقات بدون ایراد خاصی انجام می‌شود. اما گاهی اوقات ممکن است در جریان پروسه پرینت، مشکلاتی کوچک و بزرگی پیش بیاید که کل چاپ صفحات وب را دچار مشکل کند. برای جلوگیری از این مشکلات، روش‌هایی را برای رفع آن‌ها گفته و به نحوه تنظیمات پرینت در مرورگر موزیلا می‌پردازیم.

بیشتر بدانید »
مقاله ها

BPMS در مقابل BPMN: درک تفاوت ها و مزایای کلیدی

BPMS و BPMN دو مفهوم متفاوت هستند که اغلب برای مدیریت و نمایش فرآیندهای تجاری با هم استفاده می شوند. BPMS یک مجموعه نرم افزاری است که ابزارهایی را برای مدیریت فرآیندهای کسب و کار فراهم می کند، در حالی که BPMN یک زبان نشانه گذاری گرافیکی است که برای نشان دادن این فرآیندها استفاده می شود. هر دو BPMS و BPMN مزایای منحصر به فرد خود را دارند و می توانند با هم برای بهینه سازی و ساده سازی فرآیندهای تجاری استفاده شوند.

بیشتر بدانید »
تولید محتوا

از خوانندگان تا شرکت کنندگان: نکاتی برای تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر

تشویق مشارکت خواننده برای ایجاد یک استراتژی محتوای موفق ضروری است. با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، مشوق‌ها، مثال‌ها، بازخوردها، و با پاسخ دادن به نظرات، می‌توانید فضایی ایجاد کنید که خوانندگان احساس راحتی کنند تا تجربیات و مشاهدات خود را به اشتراک بگذارند. این می تواند به ایجاد یک مخاطب درگیرتر و وفادارتر کمک کند و در نهایت منجر به موفقیت بیشتر برای محتوای شما شود. در این مقاله شما با نکات و استراتژی های لازم آشنا میشوید و میتوانید بلافاصله به کار ببرید.

بیشتر بدانید »
هوش مصنوعی

معرفی وب سایت های مجهز به هوش مصنوعی: چگونه کار می کنند و چه کاری می توانند انجام دهند

در سال های اخیر، هوش مصنوعی (AI) به عنوان یک تغییر دهنده بازی در زمینه طراحی وب ظاهر شده است. با کمک هوش مصنوعی، طراحان وب می‌توانند وب‌سایت‌های بسیار شخصی‌شده و تعاملی ایجاد کنند که نیازهای مخاطبان هدف خود را برآورده کند. در این مقاله، نحوه عملکرد وب سایت های مبتنی بر هوش مصنوعی و کارهایی که می توانند برای کسب و کارها انجام دهند را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بدانید »
دیجیتال برندینگ

3 نمونه موفق از برندسازی که بازاریابی دیجیتال را تقویت می کند

برندسازی یکی از اجزای حیاتی دیجیتال برندینگ است که شامل ایجاد هویت برند قوی و همچینین استفاده از کانال های آنلاین مختلف برای تعامل با مشتریان و ایجاد یک حس وفاداری برند است. در این مقاله سه نمونه از برندسازی های موفق و بزرگ دنیا رو ذکر کردیم تا با الهام از الگوی این برندها بتوانید گامی درست و مؤثر در اهداف خود بردارید.

بیشتر بدانید »
دیجیتال برندینگ

راهنمای مبتدی برای کمپین های فروش: درک اصول

یک کمپین فروش موفق به برنامه ریزی و اجرای دقیق و همچنین اندازه گیری و تجزیه و تحلیل مداوم نیاز دارد. با شناسایی مرتبط‌ترین معیارها و KPIها، کسب‌وکارها می‌توانند موفقیت کمپین‌های خود را به‌طور دقیق اندازه‌گیری کنند و در صورت نیاز تنظیمات لازم را برای بهینه‌سازی نتایج انجام دهند. معیارهای رایج شامل نرخ تبدیل، درآمد، هزینه جذب مشتری، ROI و معیارهای تعامل است.

بیشتر بدانید »
سئو

سئوی محلی: چگونه حضور آنلاین خود را برای رتبه بندی جستجوی محلی بهینه کنید

سئو نه تنها یک راه حل کلی برای افزایش ترافیک سایت شما به شمار می‌رود بلکه اگر باهوش باشید می‌توانید با کمک سئو، مشتریان واقعی زیادی پیدا کرده و فروش خودتان را بالا ببرید. اگر یک کسب‌وکار محلی وابسته به مکان فیزیکی دارید، سئو محلی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

بیشتر بدانید »
تبلیغات

داستان سرایی در تبلیغات: چگونه تبلیغات رپورتاژ می تواند ارتباط عاطفی با مشتریان ایجاد کند

شاید این سؤال در ذهنتان پیش بیاید که رپورتاژ آگهی چیست؟ به بیان ساده باید گفت که رپورتاژ آگهی همان طور که از نام آن پیداست شکلی از آگهی ست که در قالب گزارش تهیه شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مطلب از جنبه‌های مختلف به آن خواهیم پرداخت و از چیستی تا نحوه نوشتن و انتخاب رسانه برای انتشار آن صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بدانید »
سئو

کیورد استافینک یعنی چه؟

یکی از بزرگترین اشتباهات سئو کاران تازه کار، تکرار بیش از اندازه کلمات کلیدی در محتوا است. به این کار کیورد استافینگ می گویند. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم کیورد استافینگ چیست و چطور دچار آن نشویم؟ و در نهایت نیز راهکارهای جایگزین Keyword Stuffing را برایتان گفته ایم.

بیشتر بدانید »
تولید محتوا

تسلط بر هنر تولید محتوا: راهنمای نهایی برای ایجاد یک تقویم محتوای برنده

تقویم محتوا یا تقویم محتوایی یکی از ابزارهای سازماندهی محتوا در فضای مجازی است. این ابزار به تولید و انتشار محتوا نظم داده و آن را برنامه‌محور می‌کند. با خواندن این مطلب خواهید دانست که تقویم محتوا چیست؟ تقویم تولید محتوا به چه علت مفید است؟ چگونه تقویم محتوایی درست کنیم؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد تقویم محتوایی بدانید برای‌تان خواهیم گفت.

بیشتر بدانید »
طراحی وب

تاثیر طراحی سایت بر کسب و کار های کوچک

این مقاله در مورد اهمیت طراحی سایت در سال های اخیر نگارش شده و مخاطب آن افرادی است که به هر دلیلی بزرگترین اشتباه زندگیشان را انجام داده اند و هنوز یه وبسایت برای کسب و کارشان راه اندازی نکرده اند!در ادامه بررسی می کنیم که اصلا چرا باید سایت داشته باشیم.

بیشتر بدانید »